2013. augusztus 21., szerda

Díj

Díjáradat
                              annak rendje, s módja szerint

Ahogyan engem ismertek, nem szoktam benne lenni a díjazás áramkörében, mivel teljesen feleslegesnek tartom. Mivel a személyek, akik a díjat küldték nekem kérdéssel fordultak hozzám, gondoltam legalább azokra választ adok (feltételezve, hogy érdekli őket). Bár továbbküldeni nem szándékozom, egy nagy KÖSZÖNÖM-öt érdemelnek a kedves olvasók. Lássuk tehát a kérdéseket! ♥  
................................................................

.............____________________________
KÉRDÉSEK HAYLEY BLUE-tól

1. Mi ösztökél arra, hogy jobb író lehess?
Leginkább az olvasók véleménye, de természetesen él bennem az igény a fejlődésre. Szeretek igazán jó lenni abban, amit csinálok - szinte maximalista vagyok. Bár az írást nehéz tökéletesen kivitelezni, mindig igyekszem jobb és izgalmasabb lenni az olvasók előtt. A lényeg, hogy ámuljanak!
2. Szoktál azon gondolkodni, vajon válhat-e belőled író egy nap?
Természetesen szoktam, akárcsak mindannyian a blogvilágban. Nem gondolom, hogy ez lehetne a kizárólagos munkám, de másodállásnak tökéletes volna. Hobbiból munka, ki kívánhatna ennél többet? Ettől függetlenül nem gondolom, hogy elég eredetiség lenne bennem ahhoz, hogy író legyek. Írok az itteni olvasóknak, és ez kellemes.
3. Milyen gondolatokkal tekintesz a jövődre? Vajon hogy fog alakulni?
A jövőm csillog, villog, hívogat. Pozitívan gondolok rá. Most egy új élet küszöbén állok éppen, most megyek egyetemre ugyebár. Nem szeretnék félelemmel vagy felesleges aggodalommal bajlódni, csak hagyom, hogy történjen, aminek kell. Barátokat gyűjtök, szórakozok, tanulok, nevetek, sírok. Bármi is legyen, azt tiszta szívvel teszem.
4. Szerinted egy történetben fontos, hogy sok fordulat legyen benne? Vagy elég, ha a cselekmény tempója kevésbé gyors, és lassabb tempóval halad a tetőpont felé?
Nyilvánvalóan az olvasók szeretik a fordulatokat, de nem gondolom, hogy alapvető szükséglet. Egy regény más módon is élvezetes lehet, pl. humor vagy veszély útján. Magyarul a válaszom: elég, ha a cselekmény tempója kevésbé gyors, és lassabb tempóval halad a tetőpont felé.
5. Szoktál angolul olvasni?
Nem, de szeretnék és tervezem. Csak annyi mindent kellene még magyarul... áh! Ne is beszéljünk erről, mert depresszióba zuhanok.
6. (egy apró, mégis elég egoistának tűnő kérdés) Mit gondolsz az Escape történetről (ha beleolvastál bármikor is)?
Sajnálom, nem olvasom.
7. Mi a véleményed arról, hogy a bloggerek világában sok egyedi, és több tucat sablon blog van (amiket úgy tűnik, jobban előnyben részesítik, mint az egyedi példányokat)?
Nem szeretem a sablonokat, ezért én igyekszem elkerülni ezeket. Persze az ember szíve joga, mit olvas, ebbe nem is igazán szeretnék beleszólni. Hogyha őt boldogítja a sablontörténet, akkor olvassa és mosolyogjon sokat, őszintén, mert erről szól az élet. Engem nem zavarnak különösebben a sablonos blogok, de mindenkit ösztökélek a kreativitásra.
8. Mit tennél, ha a holnapi napod lenne az utolsó a Földön (és mondjuk aznap éjfélkor pontban világ vége lenne)?
Felkeresném a szeretteimet és elmennék velük a belvárosba, hogy még egyszer megcsodáljam Budapest színeit. Valószínűleg ennék még egy Shake-et, és hangosan énekelnék, amit Steph kísérne gitáron - mert miért is ne. Mindenkinek elmondanám, hogy szeretem és a blogot átadnám valakinek, hogy folytassa. Meghallgatnám a kedvenc dalaimat, aztán boldogan költöznék szebb vidékre.
9. Mi a kedvenc személyes tárgyad, ami nélkül nem tudnád élni (és most mellőzük az ételeket és hasonló szellemes beszólásokat :D)?
Sajnos a laptopom.
10. Ha tehetnéd, elmenekülnél az életed elől, s kezdenél újat valahol másutt?
Nem. Abból kell kihozni a maximumot, ami van. Nem véletlen vagyok itt ebben a testben.
11. Kit és mit vinnél magaddal, ha el kellene valahonnan menekülnöd egy idegen országba?
Tárgyak: laptop, telefon, gitár, rágó, ruha, angol szótár, fejhallgató, napló, toll, uborka.
Személyek: szüleim, legjobb barátaim, egy random szakács.

.............____________________________
KÉRDÉSEK JUST ME ;)-től

1. Mi a kedvenc számod (per pillanat)?
Moya - Come and get it. Hallgassátok, fantasztikus! ♥
2. Hány éves vagy?
Tizennyolc és fél éves leszek augusztus 23-án. Hihetetlen, hogy már csak másfél év és a kettesek sorába állok. Szörnyű húsz éves leszek, ezt már most érzem... Addig jó, amíg tinédzser vagyok, addig hivatkozhatok a hormonokra az őrültségeimet illetően.
3. Kedvenc sorozatod?
Odaát. Már rég nem követem figyelemmel a részeket, de régen oda és vissza voltam a sztoriért és a színészekért. Bizony, bizony: Sam Winchester team oszlopos tagja vagyok és leszek! Ez a fantasy történet nagy benyomást gyakorolt rám.
4. Fantasy vagy krimi?
Smooth Criminal apropóján kötelességem krimit írni.
5. Nézed az amerikai x-faktort?
Szoktam szemezgetni, és nagyjából tisztában vagyok azzal, hogy mely világsztárok szabadultak ki onnan. Bár a britek kevésbé szeretik ezt a műsort, szerintem színvonalas és érdemes nyomon követni a produkciókat. Hogy amerikai, brit vagy ausztráliai számomra mindegy.
6. Kedvenc x-faktoros énekesed?
Nincsen, sajnálom. Kedvelem Olly Murs művészurat, és Amelia Lily művésznőt, rajtuk kívül szívesen hallgatom a Little Mix-et, JLS-t, és még sokakat. Szerintem ők igazi egyéniségek, s ezáltal szerethetőek számomra.
7. Kedvenc sütid?
Sütit nem tudnék említeni, de kedvencem a dobostorta. Kedvelem a gyümölcsös dolgokat, és szívesen falatozok a kókuszos ételekből is. Ám igyekszem magamat távol tartani ezektől a káros szenvedélyektől. No more sugar, darling!
8. Filmek vagy könyvek?
Mostanság egyre több filmet nézek, de még mindig erősebb a vonzalmam a könyvek irányába. Hasznosabbnak tartom az olvasást, és szerintem több izgalmat is tartogat egy filmnél. A karakterek teljesebbek, a gondolatok szabadabbak, az időtartam hosszabb.
9. Fodrász vagy fogorvos lennél inkább?
Egyértelműen fodrász, hiszen a nővérem is az. Tetszenek a frizuraformázás módszerei, az épülés-szépülés mindig a kedvenceim közé tartozott. A fogorvosi szakma tisztelendő mindaddig, amíg nem nekem kell más szájában matatnom. Ne, ilyet sose kérjetek!
10. Kedvenc tantárgy?
Most, hogy éppen nem iskolaidő van könnyebb válaszolnom, hiszen csak az emlékeimből táplálkozom. Totális kedvenc nincsen, azonban kedvelem a matematikát, az informatikát, az irodalmat és az angolt. Ha egyet kellene választanom, valószínűleg az irodalom volna.
11. Kedvenc filmed?
Ilyennel nem szolgálhatok. Nincsen kedvencem.

.............____________________________
KÉRDÉSEK DREAMYGIRL-től

1. Gondolkoztál már azon, miért születtél meg? Miért pont ebbe a testbe?
Azon szoktam gondolkodni, milyen testet adnék magamnak, hogyha én rendelkeznék efelett. Elszomorító, hogy álomrajzaimban szőke egyenes hajam van és kék szemem, míg a valóságban fekete hullámos hajamhoz barna szem társul. Magyarul a totális ellentét a fantáziám, de úgy gondolom felesleges ilyenről képzelődni. De egy biztos, ha egy valamit változtathatnék magamon kék szemeket kérnék az Istentől. S hogy miért születtem meg? Hogy kiteljesedjek!
2. Mik azok a dolgok, amik szerinted elítélendők (emberi tulajdonságokra gondolok)?
Elítélendő a hazugság az én szememben. Legyen az embernek egy egészséges becsülete, ami visszatartja a sötét dolgoktól. Hogyha valakiből hiányzik a tartás (becsület), az mélyen elítélendő úgy gondolom. Nem kell kristálytiszta lélekkel rendelkezni, de törekedjünk a jóra. Ha a szándékaink tiszták, a jellemünk pozitív.
3. Ha valamit megváltoztathatnál az életedben, mi lenne az?
Valószínűleg elvenném magamtól a dadogást, mert az pszichésen igazán nyomasztó. Szeretnék könnyed maradni a kommunikáció terén, hiszen szeretek beszélni és előadni. Le szeretném bontani azokat a lelki gátakat, amik megakadályoznak a kiteljesedésben.
4. Kedvenc sorozatod?
Odaát (feljebb teljes válasz).
5. Hova szoktál menni a barátaiddal a legszívesebben?
Legszívesebben a Duna csendes partját járom, vagy éppenséggel moziban ülök és nevetgélek velük. Szinte lényegtelen hol vagyunk, csak legyünk együtt és maradjunk őszinték a másikhoz. És ennyi, kész a tökéletes délután.
6. Mit szeretsz magadban a legjobban?
Hogyan is választhatnék egyetlen tulajdonságot? :) Szeretem magamban a naivitást és az őszinteséget. Ezek jellemeznek a leginkább, ezek a védjegyeim, ezért megtanultam szeretni őket. Amíg nem játszanak ki, igazán mulatságos ez a kettő. Ha kijátszanak... az már teljesen más eset.
7. Melyik sportot kedveled?
Sajnos nem kedvelem a sportokat, de az úszás már kisebb korom óta közel áll a szívemhez. Szeretem a vizet, ezért igyekszem a nyár folyamán kihasználni az adandó alkalmakat. Ezen kívül év közben megkedveltem a táncot - amiben bár béna vagyok, egész jól ment (magamhoz mérten).
8. A díjak kérdéseire őszintén szoktál válaszolni?
Abszolúte.
9. Sokat szoktál agyalni valamin, vagy csak úgy "lesz, ami lesz" alapon belevágsz?
Általában lesz, ami lesz alapon vágok bele a dolgokba. Persze szeretek meggondolt lenni, de a spontaneitás fontos az életemben. Hagyom, hogy a pillanatnyi gondolatok és ötletek vezéreljenek. Az igazán kreatív embernek felesleges tervezgetni...
10. Hol élnél a legszívesebben (ország)?
Szuper a kérdés, ezen most elgondolkodtam. Én szeretem Magyarországot, de mivel ez a szülőhazám, ezt kizárom. Ha lebombáznák az országunkat a földönkívüliek, akkor valószínűleg Ausztráliát vagy az USA-t venném célba. Angolajkú vidékre mennék ez biztos...
11. Sok barátod van itt blogspoton?
Attól függ, mi számít soknak! Szerintem sok van, viszonylag. :)

.............____________________________
KÉRDÉSEK TPR-től

1. Ha lenne rá esélyed, mit tennél meg most azonnal úgy, hogy nem bánnád meg?
Mindenre van esélyem, és igyekszem semmit sem megbánni. Ha valamit meg akarok tenni, azt meg is fogom! Lehet, hogy támogatás híján nehézkes volna, de ez lényegtelen. Nincsenek elvetemült vágyaim, amik az őrültség határát súrolják. Én már csak ilyen unalmas vagyok.
2. Melyik időbe mennél vissza, vagy előre, ha lenne egy időgéped? Kíváncsi lennél a jövőre?
Nem vagyok kíváncsi a jövőre, hiszen amennyit rám mér az élet, annyit mindenképpen megismerek majd belőle. Alapvetően jobban szeretem a futurisztikus dolgokat, mivel a múlt kevésbé izgat, de meglehet, hogy visszarepülnék a II. világháborúba, Auschwitz környékére. Bár vérfagylaló a téma, engem érdekel.
3. Ha megtehetnéd, mit változtatnál meg a világban?
Lerombolnám a kapitalizmust, és betiltanám a multinacionális nagybirodalmak kiépülését. Nem engedném, hogy komoly differencia alakuljon ki országok gazdasága között, hiszen a gazdaság nagy befolyással van a mindennapjainkra. Erősebb közbiztonságot alkalmaznék, aztán adnék mindenkinek egy tál fagyit. :)
4. Van valamilyen célod? Ha igen, mi az?
Természetesen vannak céljaim, szerintem minden egészséges embernek vannak céljai. Én szeretnék sikeres lenni a munkámban, amit szeretni fogok, és egészséges maradni ameddig csak lehet, otthonosan berendezni a lakásomat, boldoggá tenni embereket, bárban énekelni, könyvet kiadni, elutazni Párizsba, megírni az év bestsellerét...
5. Hova szeretnél mindenképpen elutazni legalább egyszer az életben?
Párizsba szeretnék egyszer elmenni, valamilyen megmagyarázhatatlan oknál fogva vonz ez a város. Ezen kívül még Sydney felettébb érdekel, ahogyan egész Ausztrália. Alapvetően nem vagyok nagy utazó, de ez a két város még az én figyelmemet is megragadta.
6. Hiszel a szellemekben? (Bocsi, de erre én is kíváncsi vagyok. ;))
Hiszek! Egy Odaát fan szerintem minden természetfeletti dologban hisz, vagy legalábbis szórakoztatja a gondolat, miszerint léteznek. Én úgy gondolom sok dolog létezését még titok fedi, de nem vagyunk egyedül. Most éppen a vállad felett kukucskál egy kopogó szellem.
7. Melyiket kedveled jobban: a hideg telet, vagy a meleg nyarat?
Ez nagyon nehéz kérdés. ÖT PERC MÚLVA. Oké, akkor legyen a meleg nyár. Több szabadidőm van és még úszni is el tudok menni. Szépen süt a nap, amitől kivirul a táj és ezernyi élénk szín robban az íriszedbe. Egyszerűen gyönyörű, emellé kétség sem fér.
8. Mit tennél, ha nem számítana a pénz?
Kiiratkoznék gazdaságinformatikáról, hiszen az nagy szívás lenne ezek után. Összedőlnének a cégek, a vállalkozások feldobnák a talpukat. Számít a pénz! És én fogom elősegíteni a gazdaság felvirágozását, majd meglátjátok! ;)
9. Kijavítanád a múltad egy részét, ha lenne rá esélyed?
Nem. Ha javítanék rajta, valószínűleg nem ez az ember lennék onnantól. Bergson elmélete szerint a múlt alakít minket, hozzánk ad s művel. A múlt láncolatába sosem nyúlnék bele, mert az nagy károkat okozna a jelenben. Ha kitörölnék valamit, akkor meglehet, hogy számomra fontos személyiség jegyeim vesznének el. Ezt nem akarom.
10. Mitől félsz?
#1. sötétség, #2. kutyák, #3. pókok, #4. bezártság, #5. magasság, #6. magány, #7. szeretteim halála, #8. csonttörés, #9. szánkózás, #10. korcsolyázás, #11. ágyam alatt lakó lény, #12. villám, #13. ismeretlen árnyak az utcán, #14. bűnözők, #15. erős hanghatások... (és még sorolhatnám)

NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNÖM A KÉRDÉSEKET! IMÁDLAK TITEKET!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése